Характеристики Турбіна Perrelet XXS A2056/1
-
Тип чоловічий, жіночий
-
Тип калібру механіка з автопідзаводом
-
Матеріал корпусу нержавіюча сталь
-
Функції хвилини, секунди, годинник
-
Діаметр, мм 38
-
Циферблат сріблястий
-
Скло Сапфір
-
Браслет Ремінець сатиновий
-
Форма корпусу Круглі
-
Розмір корпусу 38мм
Прекрасна та стильна модель представлена на нашому сайті. Швейцарський бренд зі світовим ім'ям Perrelet створив Жіночий годинник з механічним механізмом.
Запас ходу 42 години.
Білий сатиновий ремінець із вставкою із нержавіючої сталі. Функції – години, хвилини, секунди.
Матеріал корпусу – сталь.
Розмір корпуса – 38 мм.
Комплект поставки - коробка виробника та документи. Компанія «Perrelet S. A.” на сучасному годинниковому ринку зовсім недавно. У 1993 році її «відродив» Флавіо Одемар — колекціонер годинника та великий промисловець, який призначив Жана Переле віце-президентом компанії. Історія сім'ї Переле в цілому, і бренду Perrelet зокрема, дуже цікава. На жаль, до сучасної компанії Perrelet вона має дуже посереднє відношення. Найвідомішою фігурою, безумовно, був Абрахам-Луї Переле, геній годинникової справи, який у далекому 1777 почав випуск годин під своїм ім'ям. Абрахам-Луї не мав спеціальної освіти або умінь, він був лише сином коваля і фермера, який працював у маленькому містечку Ле-Локль у Швейцарії. Абрахаму-Луї пощастило народитися приблизно в той же час, коли мистецтво виготовлення годинника дійшло з Франції та Англії до його батьківщини. Можливості, які надавало годинну справу, залучили Переле, і в 20 років він став вивчати годинну справу. Молодий чоловік показав себе справжнім генієм, по-перше, він зумів виготовити спеціальні інструменти для створення таких деталей годинників, як спусковий механізм і зубчасті колеса. Величезним досягненням серед годинників Швейцарії, та й решти годинного світу стали створені молодим Переле годинник з циліндровим і двоступінчастим спусками, календарем, синхронізацією і дуплексним спусковим пристроєм. З часом його репутація годинникара-новатора зростала. Абрахам-Луї зрозумів, як можна посилити гвинтовий механізм, коліщатка та шестерні. Покращений механізм він помістив у надійний корпус. Насправді Абрахам-Луї Переле був одержимий ідеєю створення вічного двигуна, яка червоною ниткою проходить через все його життя та відображається на всіх винаходах. Його безвідмовний механізм автоматичного підзаводу здійснив справжню революцію серед іншого годинника, який заводився маленьким незручним ключиком. Надалі він зміг спроектувати та втілити у життя модель ротора, який повністю вирішував проблему підзаводу. Нічого кращого, ніж ротор, не придумали і сьогодні. Цей найгеніальніший винахід Переле масово почали використовувати лише у 1880 році, це сталося завдяки раціональності інженера Августа Ріттера фон Лоєра, який першим ужив центральний ротор у серійному виробництві. Свої останні години Абрахам-Луї Переле зробив у 96 років, їх можна побачити у музеї Ла Шо-де-Фон, у Швейцарії. У Перелі, як і у будь-якої щедро обдарованої небесами людини, було безліч учнів, одним з них був Жак-Фредерік Ур'є – «батько» швейцарських годинникарів. Справа Абрахама-Луї Переле продовжив його онук - Луї-Фредерік Переле.
Інші товари